Super Alimente

Gama ORGRAN SuperGrains aduce in prezent calitatile nutritive din timpurile stravechi. Supercereale precum quinoa, hrisca si mei, cunoscute pentru proprietatile nutritive, sunt incorporate in gama noastra. Aceste alternative au un aport nutritiv superior in comparatie cu cerealele comune.

Click aici pentru a vizualiza gama noastra de produse

Quinoa:

Quinoa este unul dintre cele mai populare Super Alimente in zilele noastre deoarece aduce multe beneficii nutritive organismului:

  • Quinoa contine toti cei 9 amino acizi esentiali, facand-o o proteina completa.
  • Quinoa este o sursa buna de vitamina E, fosfor, cupru, magneziu si zinc.
  • Quinoa este o sursa buna de fibra.

Hrisca:
O dieta care contine hrisca poate servi la reducerea sanselor de a dezvolta colesterol si tensiune arteriala. Cu toate acestea, hrisca aduce mult mai multe beneficii, printre care:

  • Asigura un numar mare de nutrient esentiali precum Vitaminele B1, B2 si B6, potasiu, magneziu si zinc.
  • Hrisca este o sursa bogata de fibre.
  • Hrisca este bogata in proteina.

Chia:
Semintele de chia sunt seminte mici si negre ce provin din planta numita Salvia Hispanica, originara din America de Sud. Semintele de chia sunt valoroase prin capacitatea de a oferi energie durabila, insa nu numai:

  • Ofera proteine, calciu si zinc.
  • Sunt bogate in antioxidanti
  • Pot ajuta la reglarea tranzitului intestinal si la intarirea dintilor si oaselor.

Meiul:

Meiul este mai mult decat o alternativa interesanta la cerealele comune si este o sursa buna pentru unii dintre cei mai importanti nutrienti incluzand cuprul, fosforul si magneziul.
Meiul poate fi de folos:

  • La digestie
  • La scaderea colesterolului

Varza Kale:
Cand te gandesti la verdeturi foarte sanatoase, varza kale este printre primele care iti vin in minte. Varza kale este plina de beneficii, printre care:

  • O sursa excelenta de Vitamina A, C, E, K si mai multe tipuri de vitamina B.
  • Poate avea efect pozitiv in digestie, scaderea tensiunii arteriale si a nivelului de colesterol.
  • Sursa bogata de minerale precum calciul, cuprul, magneziul, potasiul si fierul.
  • Contine toti cei 9 amino acizi esentiali.
  • Bogata in fibra.